Fredagkväll

Blir bättre o bättre för varje dag, kan gå lite normalt nu iallafall o har bärt lite på Lucas, men det var nog inte så bra för jag hade ganska ont efteråt. Svårt att låta bli ju, vill ju kunna ta hand om sin son själv.
Mamma hämtade Lucas här i onsdags kväll så jag skulle få sova ut på torsdagen, vilket jag verkligen gjorde. Gick upp vid 11.20 o mamma o Lucas kom strax därefter. Sen åkte vi hem till dom igen för jag skulle sova där tillsammans med Lucas då, som sagt så har mamma tagit ledigt för att hjälpa mig med Lucas nu så att Emanuel kan jobba.
Har bara tagit det lugnt när jag varit där också, men idag följde jag med mamma o pappa när dom skulle kolla på golv till köket o hallen, så jag kom iväg lite :)
Nu är vi hemma igen, Emanuel hämtade oss innan. Så jag tänkte passa på att uppdatera lite innan jag lägger mig framför tvn. Var inte så mycket kul ikväll men ska väl iallafall se Singing Bee vid 21.30.

Ha en mysig kväll!
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0