Alvin o Gänget

Blev inte nåt me sömnen innan, grannen håller typ på o slipar golvet eller nåt. Oväsen har det varit därifrån hela förmiddagen iallafall. O Lucas sov inte mer än en halvtimme heller, så jag satte på Alvin o Gänget istället så låg vi i soffan o kollade på den. Men Lucas somnade efter halva, så mysigt när han sover bredvid en <3 Skitsöt film är det iallafall, kan se den hur många gånger som helst.
Han sov bara en halvtimme den gången också, sen har vi busat lite o ätit o nu sover han. Vet inte varför han bara sover så korta stunder, kanske är en tand till som spökar, ser ut som det är en till på väg upp bredvid den andra.

Är sugen på att beställa lite kläder, blir ju aldrig att man åker in till stan eftersom man inte kan ta sig in överallt med vagnen. Känns så himla bekvämt att beställa hemifrån, så jag ska nog kolla runt lite nu tror jag.

Imorrn ska vi träffa mamma, hon ska följa med mig till vårdcentralen för lite nya blodprover. O så ska vi troligtvis träffa Elin också som är hemma några dagar bara. Får se hur det blir, kanske ska till Nybro på kvällen också o gratta Emanuels systers sambo. Hoppas man inte mår illa då, vill inte behöva tacka nej till tårta! ;P

Ha en mysig onsdagkväll!
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0