30/9 - 2005

Gomorron!
Eller nu är de snart lunch, jag har faktiskt varit uppe sen 9. Men hade de inte varit för Lucas hade jag nog legat fortfarande ;P
Idag ska vi till Bvc på 6-månaderskoll, o så ska han få sin vaccination. Tror han har ökat jättebra nu faktiskt :)
Förresten..Häromdan när vi va i affären så var de en tant som kom fram o tyckte Lucas va så söt o allt det där man brukar få höra, sen undrade hon hur gammal han va o gissade på 9-10 månader ;o Så hon blev lite paff när jag sa att han va 6 månader :P
Men seriöst, han är ju t.o.m liten för sin ålder. Iofs inte så lätt för en tant att se kanske, men iallafall.
Min bror va ännu mindre när han var 6 månader, blir väl så när dom ligger på sjukhus o bara får dropp.

Idag har Emanuel o jag 3-årig förlovningsdag, men det blir ändå inte mycket firande för han måste hjälpa sin mamma att flytta lite grejer. Men jag ska iallafall göra plankstek idag hade jag tänkt, så måste handla efter Bvc.
Så pratade vi om o gå på bio i helgen istället eftersom det inte hinns med idag. Blir troligen "Patrik 1,5", hoppas jag iallafall :)
Undrar om man kommer ut på nån promenad idag då? Inget kul väder idag heller :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0