Varning

Förtydligande: Det hemmagjorda vaxet är inte till för att ha i håret, utan för att få bort oönskad hårväxt på t.ex benen :P Bara så att ingen stackare smetar in det i håret.

Mamma ringde nyss o frågade om jag ville följa med o gratta en kusin ikväll, o jag tar ju alla chanser jag kan o få träffa lite folk. Nu är jag så gott som frisk också, o Lucas också för den delen. Så Emanuel får lite tid för sig själv ikväll, då kan han kolla på sina Star Wars-filmer i lugn o ro.

Lucas är i gåstolen, men har satt den i gungposition istället så han verkar lite frustrerad över att han inte kommer nånstans :P Får väl ändra tillbaka så han kan springa runt lite ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0