Nu är den här

Prick halv två kom postgubben med mitt paket, så jag har hållt på med det en stund nu, kan inte göra för mycket för jag tänkte att Emanuel skulle dra åt alla skruvar o så när han kommer hem. Så den inte ramlar ihop så fort jag ställer mig på den ikväll. Men har gjort grunderna typ.
Fick ett par hörlurar med inbyggd radio till på köpet också, vet inte om jag kommer använda dom, men får väl prova dom en gång iallafall.

Ser ut som Lucas vill krypa, men det går inte, han får liksom inte upp knäna riktigt så han kommer ingenstans. Sötnos ^^
Dags att skaffa trappgrind snart antar jag, innan man vet ordet av springer han väl omkring som en galning här.
Det går nästan lite för fort..

Har haft besök nu sen typ en timme tillbaka, kusinerna som kom en runda med Theo som är 2 år o Tiam som är 13 månader. Lånat lite overaller till Lucas.
O nu kom Emanuel hem o gnällde efter mat så jag får väl ställa mig med det nu. Fläskfilegryta med mexikansk smak blir det idag, aldrig provat de innan så det ska bli spännande. Men fläskfile är ju alltid gott :)



Kommentarer
Postat av: Martina

Hej!:)Vilken söting! :D Viken färg tycker du är snyggast på naglar? :)

2008-10-09 @ 17:41:24
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: Melinda

Fläskfilé är smaskens :D

Hoppas ni lyckas få ihop OrbiTreken ^^,

2008-10-09 @ 18:28:07
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Elin

Söte barn alltså ^^

2008-10-09 @ 22:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0