Inga pengar :(

Mamma har varit här en runda precis, med fina kläder till Lucas :)
Var ute o gick en runda nu, till en blomsteraffär i närheten o köpte gravsmyckningar till morfars o min brors grav.
O nu har hon åkt hem, Lucas somnade i vagnen så jag lät honom ligga kvar där. Han vaknar nog snart igen.
Denna månaden är fattig, fick ingen föräldrapenning, antagligen anmält för sent. Så nu fick jag sälja lite fonder så man har något att handla för iallafall. Betalade telefonräkningen efter hyrtelefonen på sjukhuset, ingen billig historia det där med mina sjukhusbesök.

Grattis mammas älskling på din 7-månadersdag! <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis grattis till Lucas! Trist det där med pengarna. Jag har också en knaper månad :/ CSN drog 2000 spänn eftersom jag inte läser 7,5 hp :S BlööÖ! Pussar <3

2008-10-27 @ 17:05:37
Postat av: tinkerbellan

Grattis.. I morgon blir min 6 månader..

2008-10-28 @ 10:56:37
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0