Nya nappflaskor?

Lucas somnade för en stund sen, så nu har jag passat på att läsa tidningen.

Superfint väder idag också så får försöka ta mig ut en runda sen om jag orkar, är ganska seg idag.
Men måste dammsuga köket iallafall, är helt smuligt på golvet, måste vara något Emanuel hällt ut.
O egentligen skulle jag tagit tag i bloggen också, men det har jag nog ingen ork till, o Lucas sover ju inte hur länge som helst heller.

Läste ännu en artikel om den här flaskvarningen dom gått ut med så många gånger, har alltid struntat i det men nu börjar jag nästan bli lite orolig ändå. Kanske skulle köpt andra flaskor, dom vi har nu innehåller tydligen det giftet.
Men samtidigt, om det nu är så giftigt, borde dom inte sluta sälja dom då? Vet inte vad jag ska göra.
Blir nog ändå att jag investerar i nya flaskor så slipper man gå o tänka på det.

Min Orbitrek finns just nu i Ystad, kom till mig!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Va snygg blogg du har fått då ;) <3

2008-10-08 @ 19:21:57
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0