Uppdatering

Hej på er.
Orkade inte med någon uppdatering igår, körde hemifrån vid tio. Blev tidigare än vi tänkt, hade sagt att vi skulle köra vid elva, som jag trodde vi gjorde eftersom jag inte visste att man skulle ställa om klockan :P
Men iallafall, vi var framme i Nybro vid halv 12 ungefär. Lucas var jättegnällig den sista biten, han hade tröttnat på att sitta själv o ville upp o kela lite ^^
Bjöds på vildsvinsbiffar till middag, jättegott var det. E:s systers sambo hade skjutit det här vildsvinet vi åt av.
Lite senare åt vi tårta också, hans syster gör helt underbara tårtor. Igår hjälpte jag o Julia till med den, vi gjorde fiskarna :P
Gott var det, Lucas o Wilma fick smaska majsbågar istället, men det hade dom inget emot.
Vi körde strax efter sex, körde hem Emanuels mamma också så vi va inte hemma förrän lite innan åtta.
Då hade jag fått feber, så jag låg o frös i soffan igår o orkade verkligen inte uppdatera här.
Kollade Ensam mamma söker o 40 year old virgin, älskar den filmen.

Hade fortfarande feber när jag vaknade vid sex i morse, så då tog jag två alvedon. Tror inte jag har någon feber nu, känns inte så iallafall.
Idag blir Lucas 7 månader, lilla snutten. Han börjar komma ifatt vad gäller vikten iallafall, men jag är lite orolig över att han fortfarande inte rullar runt. Har bara hänt två gånger att han vänt sig från mage till rygg, o det var inte medvetet. Vet att dom kan vara senare med rygg till mage iallafall. Aja, får snacka med Bvc om det där.

1 månad kvar tills jag blir 20, men det blir nog inget festande. Om inte Elin är hemma den helgen så hon vill följa med ut en runda ;) Mamma o jag pratade om o lägga ihop till en 60-årsfest, hon blir nämligen 40 två veckor innan jag fyller.
Men så ska ju min moster o hennes sambo ha kalas den 22:a, så det blir lite tätt om vi skulle ha den bara någon helg efter. Kanske blir att vi tar det i början på nästa år eller något, eller så blir det inte av.
Aja, i vilket fall som helst. Kommer bara önska mig presentkort typ, har ju aldrig råd att köpa kläder till mig själv längre. Ska se om Emanuel har lust att betala klippning o permanent åt mig, om jag vågar permanenta mig :/

Nu ska jag dricka upp mitt te, mamma ringer nog snart för vi kanske skulle in till stan en runda.
Bjuder på en bild på tårtan vi åt igår.
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0