Lucas, Mammas Spiderboy

Har städat ur hela kylskåpet nu, torkat o grejat. O vilka äckliga grejer man hittade där inne som borde slängts för länge sen, kan ju inte varit bra att ha kylskåpet fyllt med mögliga grejer :/
Men nu är det iallafall jättefint o redo att fyllas upp med nytt.
Sitter o skriver matlista för en vecka framåt, o vad vi behöver handla till det.
Lördag behöver vi inte laga mat själva för då är vi bjudna på halloweenfest hos Emanuels syster.
Visste inte vad vi skulle klä ut Lucas till, men hans gudmor ordnade det, utan att ens veta om det själv ;P
Fick ett paket från henne på posten idag med namnsdags o 7-månaderspresent till Lucas, kunde inte haft en bättre gudmor än Elin.
Var iallafall lite fina kläder i detta paketet, en Alfons-body o ett set med typ spindeltema. Står Spiderboy på tröjan med en spindel på, o byxorna har en massa spindelnät. Så det blir väl perfekt på en halloweenfest tror jag, såna små vill man ju inte måla i ansiktet eller liknande.
Har en liten idé om vad jag ska va, djävul såklart ;P Köpt såna horn som blinkar, o så ska jag ha en röd klänning, kanske med svart tröja under, o svarta tights eller strumpbyxor. Det får duga helt enkelt.
Vet inte vad Emanuel ska hitta på, kolla om vi hittar nåt kul på Maxi idag kanske.
Ska försöka tvinga in honom på Lindex också, måste utnyttja min 30% på barnkläder som man fick på BB, senast fredag. Lucas behöver ju lite nya kläder nu också när han börjar gå över till 68. Börjar bli stora killen ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är jag å Brooke, you know ^^

2008-10-29 @ 17:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0