Sjuk o förvirrad

Hann aldrig skriva mer igår.
Efter tandläkaren satt vi i bilen på parkeringen vid Jämjö-hallen en stund, jag, Elin o hennes syster, o Lucas som sov.
Pratade o hade lite kul innan deras pappa kom o plockade upp dom. Åkte hem till mamma o pappa en stund då o åkte inte därifrån förrän det var dags att hämta Emanuel på jobbet.
Sen åkte vi hem o fixade iordning oss inför middagen hos min svärfar.
Självklart var det jag som fick köra, Emanuel va ju tvungen att dricka öl, som vanligt.
Kom hem nån gång mellan 22-22.30 har jag för mig, så då blev det sängen direkt.

När jag vaknade idag kunde jag knappt prata, så halsen är det inget vidare med, inte näsan heller för den delen.
Nässprayet hjälper en stund bara. Skitjobbigt, o så mår jag illa till o från. O nu helt plötsligt fick jag jätteont i magen.
Bara besvär, måste få gnälla av mig lite.
Mamma o pappa kom en runda imorse o lämnade en namnsdagspresent till Lucas.
O strax efter att dom åkt kom Elin. Vi var o gick en runda så jag fick prata av mig lite, inte för att jag blev mycket klokare, men det var ändå skönt. Så glad att jag har henne.

Ikväll får vi besök igen, svärmor o hennes nya kille, o hans lilla dotter. Helt ärligt orkar jag egentligen inte med det, orkade inte med middagen igår heller. Vill bara ligga i sängen o tycka synd om mig själv, tror jag har fått feber också nu :(
Hoppas jag inte smittar Lucas nu bara.

Måste gå o lägga mig en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0