Bio




Fick aldrig riktigt tid till att skriva igår, så jag drar en liten uppdatering nu :)

Igår va Lucas o jag i stan med Sandra i några timmar. Tog en stund innan vi ens kom iväg för precis när vi skulle ut i bilen så började det spöregna, så jag halvsprang med Lucas liggande i vagnen. Låsa upp lite fort, sen in me honom, o då märke jag ju att bilstolen stod på sne o inte satt fast, så jag redade till den lite fort i satte i honom där. Lyckades då tappa hans favvofilt i en vattenpöl ;( Sen skynda mig att slänga in vagnen o sen in i baksätet för att spänna fast honom och hans bilstol. Sen fick jag sitta kvar där en stund, funderade länge på att klättra över till framsätet för att slippa gå ut men det funkade ju inte :P
Till slut sprang jag ut igen så vi skulle komma iväg o när vi va inne i stan hade de tack o lov slutat regna. Träffade Sandra vid 3G där vi åt lunch, satt nog där i 1½ timme. Sen gick vi ut på stan en runda, kollade lite kläder o så. Men jag köpte ingenting, har inte råd med det just nu.
När vi va hemma igen kom Emanuels mamma, hon skulle passa Lucas medans vi va på bio. Så satt o pratade med henne en stund innan jag körde iväg o hämtade Emanuel på jobbet o vi körde o handlade lite. Hans mamma ville bjuda på pizza också så det åt vi innan vi gav oss iväg, men jag åt inte så mycket för jag ville få plats med lite godis också :P
Såg "Patrik 1,5", skitkul film, men Emanuel suckade o blundade varje gång dom kysstes. Visst, det är kanske inte så mysigt när två killar kysser varandra, men det är ju en film! :P
Jättebra skådisar iallafall, o jag verkligen avgudar Torkel Petersson.
Kom hem efter åtta så då tittade vi på idol o åt popcorn. Emanuel somnade på soffan, va väl all ölen han drack antar jag ;P

Idag fick jag lite sovmorgon, Emanuel tog med sig Lucas o gick o köpte frallor. Så då fick jag ju pallra mig upp vid 10 när han fixat frukost :)
Sen har vi storstädat lägenheten o varit ute o gått en runda. Skönt väder idag, förutom i förmiddags då det bara regnade.
Ikväll ska vi äta tacos o kolla på premiären av "Stjärnor på is". O försöka trycka i mig några cheeseballz också ;)

Ha en mysig kväll!
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Emeli

"Emanuel suckade o blundade varje gång dom kysstes."



Höhö!.. Good! ;D

tycker det är intressant o läsa din blogg me!=)

2008-10-04 @ 21:29:33
URL: http://staijlat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0