Sovmorgon

Det blev sent igår, kom inte i säng förrän halv 2. Emanuel o jag satt o lyssnade på musik o käkade ostbågar när vi blev sugna på att sjunga lite Singstar. Inte jättebra med min hals kanske, men det behöver ju inte låta bra, gör det inte i vanliga fall heller för den delen ;P Men det gick super för mig ändå, som vanligt :)
Emanuel tröttnade efter en timme, tror han drack lite för mycket. Så jag sjöng vidare själv ett tag till innan vi kände att det var dags att lägga sig.

Fick sova till halv 12 idag, jätteskönt, det behövde jag :)
Halsen är mycket bättre idag, hostar lite bara men jag kan iallafall prata. Näsan är oförändrad, tur att jag köpte nässpray i fredags.

Vet inte vad som händer idag, men en promenad blir det nog iallafall. Verkar inte som Emanuel skulle iväg o tvätta bilen.

Nu sitter Lucas o slår på tangentbordet för han vill ha sin gröt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0