Soova

Kom hem för snart en timme sen. Som sagt varit o grattat min kusin som blev 8 igår, så det blev lite kakor o glass.
Lyckades till o med få med Emanuel, inte ofta det händer. Han tycker jag har för stor släkt, så han orkar inte hälsa på alla :P Men visst, det är ju några stycken. Så blir det när man har en mamma med 9 syskon.
Hur som helst så var det trevligt. Dom hade inte sett Lucas sen dopet nu heller så dom tyckte det var kul att se honom igen. Men han har inte varit så pigg ikväll så det blev inte mycket busande, när vi kom hem däremot ska han ju absolut inte sova ;P

Hoppas han somnar snart iallafall för jag vill gå o lägga mig, Emanuel sitter med honom i soffan nu.
O jag missade både Ugly Betty o Desperate Housewives ikväll o jag kan inte se repriserna på söndag heller för då är vi i Nybro. Känns som veckan är förstörd nu :P Iofs kan den räddas av Greys Anatomy imorrn.

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0