Sol

Idag tog Lucas o jag sovmorgon till halv 11, riktigt skönt :) O jag hade gärna legat kvar en stund till, men Lucas ville ju ha sin gröt :)
Provade en ny idag, havregröt banan, aprikos. Fick hem en sån provpåse på posten för nån vecka sen. O den tyckte han verkligen om, hann inte mer än in i munnen med skeden förrän han gapade efter nästa :P

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, funderar på att gå o väga Lucas på Bvc när det ändå är så fint väder.
Ska hänga upp mina nya gardiner iallafall, pappa kom med dom nu imorse för mamma hade sytt upp dom åt mig.
Ikväll ska vi iallafall storhandla, så jag håller på o skriver matlista för veckan just nu. Har så dålig fantasi bara så det blir att man kollar recept på typ arla o lite andra sidor :P
Nån som kanske har nåt tips på nån god mat? Helst nyttig också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0