Plåsterfri



Tog mod till mig nu på morgonen och plockade bort plåstrena som satt över mina ärr, var ju trots allt 3 veckor sen jag opererades nu. Förutom det torkade blodet så såg det ganska fint ut, lite rött fortfarande men det är så det ska va. Men på det ena titthålet kände jag ett litet genomskinligt stygn, tror att dom ska lösas upp av sig självt för dom har inte sagt nåt annat :/ O de är ju bara där jag kunde känna ett, så vi får se.
Tvättade av det ordentligt innan iallafall så jag fick bort det mesta.

Fick inte sova längre än till halv åtta idag, men vi gick inte upp förrän halv nio iallafall.
Nu sover Lucas sen ca en timme tillbaka, så jag har hunnit duscha, tvätta lite, äta frukost o läsa tidningen.
Provade ge honom lite puré igår igen för att se om han fortfarande klöks av det, men nu gick det jättebra :)
Så nu ska vi på att igen, tänkte göra lite äpple till honom idag. Börjar bli dags att byta ut ett mål snart också, får väl se hur det går.

Satt o kollade igenom tv-tidningen igår också o letade efter Gossip Girl, kanal 5 gör ju reklam för alla premiärer denna veckan men jag kan bara hitta Gossip Girl på söndagar, o det står att det är repriser? Någon annan som kanske följer det o vet hur det ligger till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0