På gång

Tränade 20 min igår kväll, nu börjar jag äntligen komma igång, så skönt är det :) Plus att jag gick en hel del igår, tar en halvtimme till Lyckeby, o så tillbaka, fast då tog det lite längre tid för jag gick o slöade o njöt av det fina vädret.
Natten har annars varit bra, Lucas vaknade en gång vid 12, så då gick jag upp o gav honom nappen så somnade han om. Sen vaknade han inte förrän vid 6, samtidigt som Emanuel gick upp. Då fick han välling, så satt vi uppe tills E gick sen la vi oss o gosade. Somnade till slut båda två o gick upp igen vid 9.

Idag ska jag ta det lugnt tänkte jag, får se om det blir någon promenad. När Emanuel kommer så kör vi direkt till mina föräldrar som ska bjuda på mat. Så blir vi väl kvar där några timmar tror jag.
Försöka att komma ihåg Idol ikväll, missade det förra veckan. Antar att jag börjar tröttna lite på det.

Är förresten supernöjd med mobilen än så länge, särskilt kameran, 5 megapixel :)
Ska slänga in lite låtar där sen också, när jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0