Oroligt..

Om en vecka blir det Lund igen, kan inte påstå att jag ser fram emot det. Är så rädd att det ska vara något allvarligt som måste opereras. Kan tänka mig att ryggoperationer kan vara ganska riskfyllt också, tänk om han blir förlamad eller något :(
Försöker verkligen tänka positivt men det är inte särskilt lätt, känns som att all skit drabbar oss.

Snart dags att plocka fram julpyntet, iallafall enligt Rusta, dom höll på att plocka fram sitt idag när vi va där :P
Känns nog lite väl tidigt, men åh va man längtar!
Lucas första jul o allt ^^
Hoppas att vi får njuta av den.

Ikväll har jag suttit framför tvn, kollat på sjukhuset, färjan, 2½ män o singelmammor. Lucas lyckades få tag i min mugg med te när han satt i mitt knä, lyckades dra ner den från bordet o ner på golvet. Var inte så mycket kvar o bara ljummet, men han fick iallafall inget på sig. Det mesta hamnade på mina fötter :P
Men man fick sig en liten tankeställare, ska nog inte dricka te när jag har honom i knät nu när han inte kan sitta still en minut.

Nej ni, nu är det läggdags.
Vi hörs imorrn.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Melinda

Färjan är ju asbra :D hihi

2008-10-06 @ 22:32:02
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0