Orbitrek Platinum

Mamma har varit här idag, vi va iväg o köpte lite gardiner till vardagsrummet o sovrummet.
Behövde piffa till det lite :)

Har faktiskt haft lite ont idag, som jag hade av gallstenarna innan. Men dom sa att man kunde känna av det lite om man åt något speciellt, så antingen var det kroppkakorna eller vindruvorna jag åt igår :/
Får väl undvika sånt i fortsättningen då :(
Funderar på att gå o vila en stund nu när Lucas ändå somnat precis så kanske det går över.

Beställde precis en Orbitrek Platinum från Tvins. Ska komma igång ordentligt med min träning o nu slipper jag gå till gymmet ;P Kunna stå hemma framför tvn är mycket bättre. Mina föräldrar har en sån också så har testat den några gånger o tycker den är så skön att träna på, o den har funkat för dom.

Tror det blir sängen nu för mig en stund..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0