Oktober

Redan Oktober, förstår inte vart sommaren tog vägen?
Längtar redan till nästa sommar, då har vi planerat att vi iallafall ska åka till Ölands djurpark, tror Lucas kan tycka det är rätt roligt även om han inte är så gammal. Jag kommer iallafall tycka det är kul ;P
Resten av detta året ser jag fram emot min 20-årsdag, resan till Köpenhamn med E:s jobb o julafton.
O så ser jag såklart fram till dom gånger lilla Elin kommer hem så man får träffa henne lite ;)

Denna veckan ser jag mest fram emot fredag, äntligen träffa Sandra igen :)
Så tråkigt att man inte har några kompisar kvar här, jag hade ju dessutom inte särskilt många.
Funderar på att prova "Unga föräldrar" nu framöver o se hur det är. Måste öva upp det sociala som jag aldrig haft :P
Dessutom är det ju bra för Lucas att träffa lite andra också.

Kvällen igår blev förresten sådär, Emanuel kom inte hem förrän strax innan sju för han hjälpte sin mamma. Så jag hade planksteken klar till dess, som blev jättegod men ändå inte särskilt lyckad, vet inte vad jag gör för fel med min mos för när man skulle ta ut dom ur ugnen va den ganska lös så den nästan rann av :/
Aja, gott var det iallafall :)
Annars blev det inte mycket firande faktiskt, får ta det i helgen istället. Men jag drack en läsk igår :P Har inte gjort de på jättelänge, dricker bara vatten pga vikten :P

Idag ser det ut att kunna bli en promenad, äntligen. Så trött på allt regnande, blir ju nästan deprimerad. Men jag har ju min buse som alltid gör en glad ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0