Ny mobil :)


Jag är nu ägare av en Sony Ericsson W902 :)
Gick till Lyckeby innan som jag tänkt, Lucas sov hela vägen. Men banken struntade jag i för det var fullt med folk, så vi tar det en annan dag. Skönt väder var det, lite småkyligt men ändå skönt liksom. :)

När vi va hemma hade posten kommit, lite reklam o ett brev till mig om inbjudan till 70-talsfest den 22 November. Min moster o hennes sambo som ska firas. Så då fick jag lite bråttom att leta 70-talskläder, budat på 2 klänningar på tradera som jag tyckte var lite häftiga. Så vi får se hur det går, o vet inte riktigt vad jag ska hitta på med håret. O vad ska Lucas ha på sig? Aja, jag har lite tid på mig. Får väl åka in till stan o kolla second hand-butiken om man hittar nåt någon dag. Kul med lite annorlunda fester iallafall :)

Nu har telefonen strax laddat klart så då ska jag sitta o leka med den lite medans Lucas sover ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Nice teflon! Kuul med 70-tals festen! Du behöver svänga dina lurviga lite å träffa folk ^^ Pussar

2008-10-23 @ 18:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0