Ny design :D

Guud, vad fin bloggen blev. Tack Melinda! Du är verkligen en ängel <3
Visste att det skulle bli bra, men detta va verkligen över mina förväntningar ^^
Vad tycker ni? ;D

Blev ingen promenad idag, hade annars tänkt gå till Babyproffsen o inhandla nya nappflaskor. Men jag ska iallafall inte värma vällingen i Esskas flaskor nu, då minskar chansen att han får i sig nåt gift iallafall.

Ikväll har jag tittat på Bonde söker fru och Oskyldigt Dömd. O lite kul program innan det, min kväll består bara av tv typ, o gos o bus med Lucas såklart ^^
Han börjar komma upp i bra mängder när det gäller vällingen nu, 210-220 ml, så nu lär han väl växa till sig lite. Tror läkarna är nöjda med hans framsteg när vi ska träffa dom på måndag :)
Återbesöket är jag ju inte nervös för, men magnetröntgen, dom kommer ju bara hitta fler fel..

Tänkte faktiskt komma i säng lite tidigare ikväll, typ nu :)
Så gonatt!
Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Melinda

De va så lite så :D va glad jag blir över att du blev nöjd ! <3

2008-10-08 @ 22:16:11
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Elin

Jättefin blogg! Fattar att du är nöjd.. Kul att lillen växer så det knakar :) Kanske inte kommer känna igen honom när jag ser honom ;) Hihi. Pussar <3

2008-10-08 @ 22:36:55
Postat av: Emeli

Den blev jättefin!! =)

2008-10-09 @ 10:49:08
URL: http://staijlat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0