Ny bilstol

Det blev en bilstol till Lucas idag, o jag lyckades få som jag ville, som vanligt :P
Var väldigt mycket folk på Babyproffsen idag, stod ett tag o väntade på att få hjälp, men till slut bestämde vi oss för att åka o handla allt annat o köra tillbaka dit när vi var klara.
Var fortfarande rätt mycket folk när vi kom tillbaka, men vi behövde inte vänta lika länge iallafall.
Så till slut blev det en Acta Graco Cosmic Comfort, typ brungrå färg valde vi. Lucas var nöjd också :)

Maten blev riktigt lyckad ikväll också, jättegott var det. O vitt vin till det, inte ofta jag dricker sånt.
Ska snart hugga in på godispåsen också ;)

Hittade en burk med silikonspray i kylskåpet häromdan, så jag va ju tvungen att fråga Emanuel varför han lagt sånt i kylskåpet, där ska det ju inte ligga. Han bara skrattade åt mig o sa att jag skulle ta av locket på den burken, o då såg jag att det var en ölburk :P



Vad hade ni trott? Nu var det ett vitt lock också på egentligen som inte är med på bilden.
Imorrn blir det iväg ganska tidigt till Emanuels syster i Nybro, blir väl kvar där hela dagen tror jag.
Så jag uppdaterar nog inte förrän på kvällen nån gång.
Ha en mysig lördagkväll, drick inte mer än ni tål ;)
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0