Nu går det fort

Tack för kommentarerna igår, behövde höra det ;)
Och jag tänker helt klart fortsätta jobba på, tycker det är skitkul. Allt går ju så mycket lättare när man tittar på Vänner samtidigt också.

Har fortfarande lite ont vid ärret, men bättre än igår iallafall. Undrar om det kanske hör till läkningsprocessen :/
Kan ju hoppas det iallafall, så det inte blir ännu fler sjukhusbesök. Nästa gång jag besöker ett sjukhus ska det vara för att föda Lucas syskon ;P

Vi låg kvar i sängen till 10 idag, då hade Lucas varit vaken en timme o bara legat o busat, sparkat lite på mig så inte jag skulle somna.

När han fått sin gröt så satte jag ner honom i gåstolen, o nu börjar det verkligen gå snabbt. Han springer över golvet, ser så kul ut. Ibland går han som man ska, o ibland tar han båda benen o skjuter ifrån :P


Inte en aning om vad vi ska hitta på idag, regnar gör de såklart. Blir väl o gå o småplocka lite i lägenheten, eller kanske gå o lägga sig igen ;) Kan ju alltid gå o lägga mig med Lucas när det är dags för hans lilla tupplur igen.
Just det, ska prova ut lite kläder till på lördag me, så man slipper stå där med beslutsångest när vi ska iväg.


Kommentarer
Postat av: Elin

Antar att det dröjer ett tag innan syskonen anländer? ^^

2008-10-30 @ 19:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0