Mys eller sovmorgon?

Fick ligga kvar till halv 10 idag. Efter att Lucas fått välling vid 6 imorse la jag honom i sin säng istället för i vår, o han sover uppenbarligen bättre i sin egen säng för han vaknade inte alls lika tidigt som han brukar annars.
Men det är ju ändå så himla mysigt att ha honom bredvid sig varje morgon.
Nu sitter han framför barnkanalen medans jag äter min frukost.

Vet inte vad vi ska hitta på idag, får se vad som händer. När Emanuel kommit hem, o vi hunnit äta ska vi iväg o leta Halloweenkläder. Provade ju dom jag tänkte ha, men det passade inte ihop alls, så jag får försöka hitta nåt annat.
O så köper vi väl hem lite godis också tror jag, det är ju ändå fredag ;P

Kommentarer
Postat av: Melinda ♥

Guud va gott me godiiis :D

2008-10-31 @ 12:37:24
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0