Morgonträning

Nu sitter jag o äter en välförtjänt frukost. Tränat 15 min nu på morgonen, medans Lucas satt framför barnkanalen. Sen tog jag mig en skön dusch o sen var det dags att lägga honom igen. Så nu kan jag sitta här o ta det lugnt, äta min frukost o dricka mitt te. Te är verkligen ett måste varje morgon, och kväll dessutom :)

Så, vad händer idag?
Tänkte städa lite faktiskt, svärmor skulle komma en runda ikväll så då kan man ju ha det fint :)
Ska ha maten klar tills Emanuel kommer hem, Flygande Jakob blir det idag, det äter man ju inte alltför ofta.
Efter maten ska vi åka o köpa en gåstol till Lucas, o lite gott till ikväll såklart.

Helgen har jag också planerat lite. Imorrn ska jag tvinga in Emanuel till stan för jag vill kolla efter en kappa, är lite sugen på den från Cubus-reklamen. Senare blir det nog att vi åker hem till mina föräldrar en runda, ska ringa o höra om mamma vill bjuda på mat ;) Så stannar vi antagligen där ganska länge, o de blir väl jag som får köra som vanligt, så att Emanuel kan sitta o öla med min pappa. Snart är det min tur tycker jag.

Ska gå o läsa tidningen nu, se om det har hänt något kul, eller tråkigt kanske.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0