Lördag

Började dagen med 15 min på Orbitreken idag, då kan man känna sig nöjd hela dan sen :)
Åkte in till stan för att försöka hitta en jacka till mig, o Emanuel försökte hitta sig ett par jeans. Men ingen av oss hittade nånting. Kappan från Cubus-reklamen va inte alls lika fin som på tv så den provade jag inte ens.
Provade däremot två andra, en på Vero Moda o en på H&M. Den från Vero Moda, en brun kappa, var egentligen helt okej, men den kändes lite kort, vill ha nåt mittemellan. Så åkte tomhänt ifrån stan.

Ska strax åka till mina föräldrar, äta lite middag o umgås hela kvällen. Så det blir inte mer bloggande idag.
Hoppas ni får en kul kväll.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0