Lördag

Sov riktigt gott inatt, som jag trodde. Lucas vaknade första gången strax innan sex, så då fick han välling o ny blöja sen somnade han igen. När han vaknade igen vid åtta gick Emanuel upp så jag fick sovmorgon, han kan ändå aldrig sova längre på helgen.
Nu har Lucas sovit ca en timme, o så fort han vaknar ska vi iväg. Tänkte köpa fiskar till akvariet, kolla på trappgrind o bilstol, o ta en runda till systemet. O till Coop o köpa godis :D Så får vi se om vi kanske råkar hamna någon annanstans också, möjligtvis Lindex o handla barnkläder ;)

Vann inte klänningen på Tradera igår, men det gör inget. Ska in till Second Hand-butiken med mamma på måndag o se om jag hittar nåt finare, annars är väl dagens mode lite 70-tal också eller, för er som har koll? Jag kan ingenting om sånt :P

Idag ska jag göra ostfyllda kycklingfileér, låter nyttigt va? ;P Lät gott iallafall, måste bara ha vin också som det ska marinerad i, det som blir över dricker vi till middagen. Får tvinga Emanuel o dricka det helt enkelt, annars tycker han inte om det.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0