Lilla Lulle :(

Tycker så synd om Lucas, han är inte alls pigg. Röd runt ögonen, snoret rinner o allmänt trött o gnällig :(
Visst, en förkylning är ju egentligen ingenting jämfört med vad han gått igenom innan.
Jobbigt o se honom sån iallafall..

Jag är jättetrött just nu, inte hunnit sitta för mig själv särskilt mycket idag. Men det är väl bara att vänja sig, ju äldre han blir desto mer krävande :P Glad att jag har Emanuel iallafall, så man kan få ta de lite lugnt på kvällarna.
Ikväll blir det tv, som vanligt. Färjan o CSI får de nog bli tror jag.
Skriver inte mer ikväll, för jag har inget att säga.
Kanske borde ta en liten bloggpaus, ändå inte särskilt många som är intresserade av mina inlägg, o kommentarer får man ju inte heller.
Gonatt.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Okej, ja va kul att du gillar den. ! :D.

2008-10-20 @ 19:40:58
Postat av: Elin

Krya på er! Ses snart!! <3

2008-10-20 @ 21:39:32
Postat av: emelie

Jag är sämst på att kommentera :) Ska bättra mej! Fortsätt skriiiv! ;)

2008-10-21 @ 10:06:04
URL: http://emelie2008.blogspot.com
Postat av: emelie

Måste bara fråga vad du lyssnar på för musik? :)

2008-10-21 @ 10:07:43
URL: http://emelie2008.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0