Jobbig natt

Jag har sovit riktigt dåligt inatt, la mig halv elva men somnade inte förrän efter tolv nån gång. Sved i halsen o näsan rann konstant. Så jag vaknade ca 5 gånger under natten för att jag var tvungen att snyta mig.
Nu när det var dags att gå upp kändes halsen lite bättre, svider iallafall inte. Däremot får jag hostattacker så jag håller på o spy lite då o då.

Slapp köra Emanuel till jobbet idag, han skulle köra hem bilen åt mig, om han kommer ihåg det :/
Men jag litar på honom.
Strax efter tio kör Lucas o jag o plockar upp Elin sen drar vi vidare mot Jämjö för att inspektera mina tänder.
Därefter ska jag till apoteket hade jag tänkt, Elin åker vidare med sin pappa så syns vi igen på eftermiddagen, hoppas jag iallafall :)
Sen bär det hemåt igen, om inte mamma är ledig för då stannar vi nog en liten stund där också.

Nu ska jag avsluta min frukost o fixa lite gröt till Lucas.
See you later!
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0