Invigd

Emanuel lyckades få ihop Orbitreken när jag höll på med maten, så har tränat 10 min ikväll, o sen en skön dusch efter det. Måste verkligen se till att hålla motivationen uppe nu! Hjälp mig gärna :)

Var ute på en promenad också innan det blev för mörkt o det var jätteskönt. Lucas fick inviga en av dom lånade overallerna i stl 62/68, som faktiskt var en aning stor, men det gick bra iallafall :) Bara han håller sig varm så.

Blir nog inte mer bloggande ikväll, så vi hörs imorrn. Ska sätta mig framför tvn med en kopp kamomillte nu :)
Natti natti!
Puss o Kram



Kommentarer
Postat av: Martina

Låter helt super de! :) tack för din kommentar och hoppas du får en bra kväll!:)

2008-10-09 @ 20:43:34
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: Elin

Snart snart snart är han värsta biffen :D

2008-10-09 @ 22:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0