Idag kommer den!

Min Orbitrek! Dom ringde från posten o väckte mig vid halv 9 för att kolla så jag va hemma mellan halv 12 o halv 2, så jag ska självklart hålla mig hemma. Inte för att jag hade något annat inplanerat :P
Strax efter att dom ringt så vaknade Lucas, så jag gick o hämtade honom, sen låg vi o gosade i över en timme ^^
Det bästa på hela dagen <3

Vet inte om jag ska försöka ge mig på o sätta ihop Orbitreken själv eller om jag ska vänta tills Emanuel kommer hem. Kanske börjar lite iallafall. Kul om jag lyckas få ihop hela, för igår sa han till mig att jag aldrig skulle klara det.
Jag ska allt bevisa för honom att jag kan! ;)

Kommentarer
Postat av: Melinda

Guuud va härliiigt :D

träna träna träna ;)

2008-10-09 @ 11:29:05
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0