Hur ska det gå?

Godmorgon.
Varit uppe sen nio, för då var Lucas alldeles för pigg o busig för att ligga kvar i sängen.
Så han fick sin gröt, sen fick han springa runt i gåstolen en stund. Hann gosa lite, sen var det dags att sova igen.
Så nu passar jag på o skriva.
Vet inte vad vi ska hitta på för nåt idag, städa lite kanske. Behöver boka tvättstugan också, elräkningen blir för dyr om jag ska tvätta allt i vår tvättmaskin. Försöka ta mig ut en runda också, än så länge är det jättefint väder iallafall, förutom att det blåser.

Tjatade lite på Emanuel igår om att jag kunde få slippa Köpenhamn-resan, först tyckte jag att det skulle bli jättekul. Men nu är jag bara rädd att jag gör bort mig eller nåt, inte att jag ska säga fel saker då, utan att jag bara kommer sitta tyst hela tiden. Vad pratar man med rörmokare o deras flickvänner om, de flesta är ju typ 20 år äldre också.
Men Emanuel vill ha med mig, har ju aldrig följt med på deras resor innan. Iofs för att jag va gravid, så jag kände att jag lika gärna kunde vara hemma eftersom jag ändå inte kunde festa med dom andra :P
O nu är det för sent att boka av också, så jag får väl ta mig igenom detta.


Kommentarer
Postat av: Elin

Klart du ska med! Det kan ju bli askul! Du kan säkert snacka barn med de andra kvinnorna, det går hem hos de flesta :P Haha. Pussar!

2008-10-28 @ 13:17:05
Postat av: rebecka

vilken goding!

2008-10-29 @ 13:22:35
URL: http://xbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0