Horton

Var skönt att lägga sig en stund innan, då släppte iallafall magvärken.

Ikväll har vi haft besök som sagt, tog mig igenom det iallafall, även om jag va så trött.
Precis tittat på Horton också, men ärligt talat tyckte jag nog inte att den va så bra.
Satt mest o busade med Lucas istället ;P
Nu har han precis somnat, hoppas han sover hela natten för jag behöver verkligen sova nu.

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på imorrn, blir kanske en promenad iallafall. Emanuel pratade om att han skulle åka o tvätta bilen hos sin pappa imorrn, så isåfall ber jag honom ta med sig Lucas också så jag får vila.
Jag åker iallafall ingenstans.

Aja, ska sätta mig hos Emanuel vid tvn nu.
Gonatt!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0