Helgen avklarad

Får bli en liten snabb uppdatering nu angående allt vi gjort under helgen.

Igår kväll va vi hos mina föräldrar hela kvällen, mycket trevligt. Gjorde slingor på min bror, fick aldrig se resultatet för när han tvättat ut färgen åkte han direkt in till staden för att festa, men jag hoppas han blev nöjd. Jag har ju aldrig gjort sånt förut.
Vi var sedan hemma vid elva så då blev det direkt i säng med Lucas, sen satt Emanuel o jag i soffan o gosade, snackade lite om Lund-resan o så. Sen gick vi också o la oss en stund därefter.

Idag åkte vi till Bastasjö, ett naturområde en liten bit härifrån. Emanuel skulle ut o springa så jag gick med Lucas i vagnen under tiden. Jätteskönt väder var det.
När han sedan fått komma hem o duscha åkte vi iväg till affären för att köpa lite till imorrn, dricka o lite att ha i bilen på vägen.
Ikväll har jag suttit bänkad framför tvn mellan 17.00-20.00. Först reprisen av Greys Anatomy, sen One Tree Hill o slutligen Gossip Girl. Packade lite i reklampauserna ;P
Diskade nyss o nu är Emanuel iväg o tankar bilen.
Så nu är allt färdigt inför morgondagen iallafall, så så fort jag skrivit färdigt här ska jag sätta mig framför tvn med en kopp te o ta det lite lugnt.

Blir tidigt imorrn, ska vara i Lund vid 10, så vi åker vid halv 7.
Lova att hålla tummarna för vår lilla Lucas!
Varken han eller vi orkar en operation till.
Så imorrn blir det inget bloggande, kommer inte hem förrän middagstid på tisdag.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0