Ge mig ett tecken

Faan, vet inte vad jag ska göra. Vill inte skriva vad det handlar om här, det är för privat för det, vet ju inte alls vilka som läser. Men nej, jag är inte gravid igen, det var säkert er första tanke.
Tankarna snurrar iallafall..

Låg kvar i sängen länge med Lucas idag, sov lite till o från. Blev väckta av tandvården vid nio som frågade om jag kunde komma på fredag vid 11. Jag sa ja, utan att ens tänka på hur jag skulle göra med Lucas då. Han hade kanske kunnat följa med iofs, men vet ju inte om han klarar av att sitta i vagnen hela tiden. Så ska kolla med mamma om hon är ledig, annars kanske jag kan lämna honom hos henne på jobbet bara medans jag är där. Det är bara några meter mellan tandläkaren o mammas jobb.
Men det ordnar síg nog.
Gick slutligen upp strax innan 11 o gav Lucas lite gröt.

Är så himla seg idag, har inte ens gått o duschat än, dags att göra det nu tror jag, när Lulle ändå sover.
Har inte blivit någon träning nu sen i lördags, men det är inte av lathet. Har fått ont i mitt stora ärr, typ innanför liksom, när jag gör vissa rörelser eller spänner magen. Hoppas det går över snart för såhär förlorar jag inga kilon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0