Fredagkväll

Maten blev supergod, bjöd svärmor också som varit här hela kvällen. Hon passade Lucas en stund medans vi åkte iväg o köpte gåstol o lite gott.
Blev en "Gunge", en gåstol som man även kan ställa om så att den gungar. Lucas tyckte den va jättekul men fattade inte riktigt hur man skulle ta sig framåt, men bakåt kom han :P

Legat framför tvn nu en stund, såg inte riktigt hela idol så har ingen uppfattning om vem som var bäst ikväll, men jag gillar verkligen Alice. Däremot Kevin klarar jag faktiskt inte av :/ Han sjunger som en tjej, o jag ser honom mer som en musikalartist, ingen popartist som dom söker.
Johan sjöng iallafall en superlåt, men kan absolut inte mäta sig med Coldplay.

Ska bara se vem som åker ut, sen blir det sängen för mig.
Bär in till staden imorrn i jakt på en kappa, håll tummarna.
Gonatt! Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaah va köpte ni gåstolen? pris? är också inne på at köpa en sån sen=) /Wiii

2008-10-12 @ 13:31:39
Postat av: Maria

haha! ja Nova kan ocksåå bara ta sig bakåt ännu :).

2008-10-15 @ 11:12:58
URL: http://marialinneamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0