Förkyld?

Blev inte så tidigt i säng som jag trodde igår, fastnade på kanal 3, där dom visade Generation Fett. Usch, det var verkligen äckligt, o att man vill gå upp ännu mer när magen redan hänger nere vid knäna??

Idag kom vi upp redan vid åtta, känns som jag börjar bli förkyld, har svidit i halsen inatt o när jag vaknade va jag täppt i näsan. Så nu sitter jag med en kopp mintte, läser lite bloggar o tittar på Lucas när han försöker ta sig fram i gåstolen. Så söt är han, o om man ropar "beebis" till honom tittar han på en o skiner upp som en sol ^^

På tal om sol, fint väder idag. Regnat hela natten, så det kan behövas lite sol nu. Då kanske vi kommer ut en runda idag.
Måste tvätta också, hela badrummet är fullt med tvätt nu.
Så ska gå o slänga in en maskin nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0