Färgar håret

Sitter just nu med blonderingscreme i håret, ska tvätta ur det om ca 25 min, så jag passar på att skriva lite.
Beställde silverschampo och balsam från lyko.se innan, har en tendens till att alltid bli gul så jag ska prova och se om det blir bättre.

Lucas är trött idag, han var bara vaken 40 min sen ville han sova igen. Han har sitt första par jeans på sig idag, urgullig ;) <3
Fick hem papper från försäkringskassan idag angående tillfällig föräldrapenning när vi var nere i Lund då han opererades. Men jag fattar verkligen inte hur dom har tänkt att jag ska skriva. Man ska fylla i hur mycket man har varit borta från jobbet, men jag är ju föräldraledig. Ska ju inte behöva plocka från mina dagar när vi ligger på sjukhus.
Får väl ringa dom sen, eller skicka mejl..

Nehe, nu hade Lucas visst sovit färdigt så jag får gå o plocka upp honom.

Kommentarer
Postat av: Emeli

Hur blev din design så snygg?! :S

Får aldrig till det! :(

Vill ha hjälp! :S

2008-10-16 @ 14:27:42
URL: http://staijlat.blogg.se/
Postat av: Melinda

Du får blondera de en gång till om de blir för gult ;P

2008-10-19 @ 21:45:44
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0