Extrajobb?

Blev lite nya kläder till Lucas när vi var iväg, så nu har han lite att växa i. Älskar att handla kläder till honom, även om man vill unna sig själv nåt ibland, men det får vänta.

Suttit o kollar efter lite extrajobb idag men inte hittat nåt, vi behöver ju alla pengar vi kan få just nu. O hoppa in på äldreboenden funkar inte riktigt, isåfall bara helger o de vet jag inte ens om dom går med på. Dessutom vill jag nog inte det :/ Hundvakt eller vad som hade varit perfekt :D

Tränat 30 min ikväll, sen kollat på Bonde söker fru o Greys. Har ont i magen till o från nu..eller ont o ont. Det svider till precis över ärret ibland, innanför liksom. Bara besvär med det där jävla ärret :(
Så nu tänker jag nog krypa ner o sova, o hoppas på att jag inte känner av det imorrn.
Natti natti.

Kommentarer
Postat av: emelie

Vad duktig du är med träningen :) keep it up!

2008-10-30 @ 08:40:28
URL: http://emelie2008.blogspot.com
Postat av: Elin

Duktig du är :) Det är verkligen aaaskul å köpa kläder till bebisar! Pussar <3

2008-10-30 @ 10:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0