Effektiv fettförbränning

Nu har jag precis skickat efter Lepigen X-strong, ökar ämnesomsättningen, dämpar hungern och ger extra energi. Funderat på det innan när Melinda berättade om dom, men tyckte det var lite dyrt. Nu hade dom ett erbjudande om att man fick 90 kapslar för 39 kr och en stegräknare på köpet så då passade jag på. Nu binder jag mig visserligen i 3 månader, men jaja, kan det hjälpa mig att gå ner snabbare så får det vara värt det.

Fick ett nytt nummer av Vi föräldrar idag som jag satt o skummade igenom lite innan, ska läsa mer ikväll tänkte jag. O Emanuel fick sitt första nummer av Illustrerad Vetenskap, han köpte alltid ett nytt nummer så fort vi var i Lund, så jag övertalade honom att ta en prenumeration istället för det blir billigare så.

Lucas sover nu, så jag ska nog städa i badrummet nu, har inget bättre för mig.


Kommentarer
Postat av: Melinda ♥

Jag ska sälja mina burkar :P med lepigen superstrong.

2008-10-31 @ 13:01:35
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: emelie

jag vill inte låta negativ på nåt sätt men jag har hört folk som fått hjärtklappning av de och mått dåligt och inte kunnat sova på nätterna. bara en förvarning!

Men det skadar ju kanske inte å testa!

kraam

2008-10-31 @ 17:05:48
URL: http://emelie2008.blogspot.com
Postat av: Sandra

pucko..du ska inte hålla på med sån skit

2008-10-31 @ 19:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0