Bloggkoll

Nu har Lucas precis fått sin lunch, pasta med grönsaker o mangoäpple puré som efterätt.
Så nu sitter han mätt o glad i babysittern med sin bitring. Det har kliat konstant på honom sen han fick sin första för två månader sen. Nu har han 2 st nere, får se var nästa dyker upp.
Jag ska precis äta en clementin, det och en risifrutti är min lunch. Borde skärpa mig med det där egentligen, men jag äter mer nu än vad jag brukar iallafall.

Nu har jag lagt in en Bloggkoll-ikon på bloggen som ni kanske ser, ifall det är någon som vill följa bloggen.
Tipsa gärna folk ni känner om bloggen också för jag vill gärna ha lite läsare, just nu kommer det på sin höjd upp till ca 17-18 läsare per dag. Är det något ni vill läsa om eller tycker jag bör ändra på något så säg till. Jag är öppen för förslag ;)

Hittade min drömbil på blocket innan, vinröd Volvo V-70 T5, gud va fin den var. Drömma får man väl göra iallafall.
Kan önska mig den i 20-årspresent ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0