Åska!?

Var skönt att komma i säng ganska tidigt, men tog ändå ett tag innan man somnade.
Vaknade strax innan 5 av att det åskade(!?) ute, trodde den säsongen var förbi. Kröp närmare Emanuel för åska är verkligen en av dom värsta sakerna som finns. Men det kom bara ett par smällar sen försvann den längre bort.
Lucas vaknade vid 6, fick välling o sen la vi oss igen o tog sovmorgon till 10.
Så han har fått sin gröt o sitter framför barnkanalen medans jag äter min frukost.
Just nu spöregnar det ute så det blir nog ingen promenad iallafall, vet inte vad jag ska sysselsätta mig med idag.
När Emanuel kommer hem ska vi iallafall storhandla, orkar inte, men måste.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tur att du hade en stor stark karl som kunde rädda dig från åskan, lilla Emlan <3 Haha. Förövrigt så tycker jag att det ska stå Emlan nånstans på bloggen! Du är ju EMLAN för tusan! Emelie med ifs, men det känns så konstigt för mig å säga Emelie! För mig är du Emlan! Pussar!

2008-10-29 @ 12:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0