Anna Skipper, hjälp mig!

Pizzan blev supergod, såklart ;)
Emanuel hann komma innan den var klar iallafall så vi kunde äta tillsammans.
Satt sedan framför tvn, tittade på Du är vad du äter, blir lika imponerad varje gång. Men denna gången var det en tjej med som jag kunde likna mig lite med figurmässigt. Förutom att hon var lite kortare än mig o vägde några kilon mer, men iallafall. Hon gick ner 14 kilo på 8 veckor! :O Jag vill också ha hjälp av Anna Skipper ;(

Just nu går det skit med träningen, som jag skrev häromdan så har jag ont i ärret. O nu har jag gått o blivit förkyld också, har druckit 3 koppar te o 3 koppar honungsvatten idag men det lindrar knappt, o näsan rinner heela tiden. Blir nog apoteket imorrn tror jag, bunkra upp lite inför vintern nu ;)
Ska ju till tandläkaren också imorrn, Elin följer med och har Lucas så länge så det löste sig med det.
Håll tummarna för att jag inte har några hål nu, tror inte jag ska ha det iallafall :)

Ska nog försöka komma i säng nu, måste gå upp tidigt o köra Emanuel till jobbet imorrn. Om han inte har möjlighet att köra hem bilen innan dom ska iväg på jobb nånstans. Vi får se. Måste iallafall gå upp senast 8 eller nåt, föör tidigt för mig :P
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Elin

Din sömntuta ^^ <3

2008-10-17 @ 00:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0