20 Oktober

Gomorron.
Natten har varit lite jobbig, Lucas har vaknat mer än vanligt så det har inte blivit mycket sömn.
Han är jättesnorig stackarn, nyser hela tiden. Inte kollat om han har feber än, men han är nästan lika pigg som vanligt iallafall. Lyckades få honom att somna för en stund sen så vi får väl se hur länge det blir.
Hoppas jag kan få en lugn stund o dricka mitt te nu iallafall.
Själv mår jag hyfsat faktiskt, det blir bättre för varje dag iallafall så snart kan jag ställa mig på OrbiTreken igen ;)
Idag hade jag tänkt städa om jag orkar, det behövs iallafall. Promenad blir det nog ingen, ser ut som det ska börja regna när som. Så vi håller oss inne.

Ska njuta av lugnet o mitt te nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0