Uppe med tuppen

Idag tog jag mig upp riktigt tidigt. Lucas vaknade precis när Emanuel gick så det blev upp o amma o sen köra tarmsonden på honom. Sen fick han ligga och lufta sig lite på skötbordet medans jag slängde in lite tvätt i maskinen. Stackars tvättmaskin, den är verkligen utsatt där den står, en bit framför skötbordet. Inte klokt vilka strålar de kan komma från såna små :P Det är nästan minst en gång om dagen som han lyckas pricka mig eller Emanuel när han kissar. Sen blev det sängen igen, Lucas somnade vid bröstet men jag var för pigg för att ligga kvar så då kunde jag lika gärna sitta här o ta det lite lugnt.
Idag hade jag faktiskt tänkt gå till Babyproffsen en runda, hoppas bara att vädret håller i sig. Kan ju inte sitta inne hela dagen, behöver ju röra på mig också.
Runt 17-tiden kör jag o Lucas hem till mamma o pappa i Jämjö, ska skjutsa in dom till Polenfärjan för dom ska åka på en fylleresa över natten :P O köpa en massa godis till mig :D Ja, det är väl i stort sett vad som händer idag.
Imorrn blir det en runda till Emanuels syster i Nybro under dagen o äta hennes goda tårta :)
O på kvällen ska jag hämta mamma o pappa vid Polenfärjan igen, sen sitter vi hemma hos dom o har lite trevligt resten av kvällen tror jag. Lördagar är min favoritdag har jag kommit fram till. Emanuel är hemma hos mig hela dan, o oftast så åker vi o hälsar på mina föräldrar. Mammagris som man är ;P

Dags att hänga ut tvätten på balkongen o sätta igång en maskin till.
Have a nice day!
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Kuul å läsa alla inlägg! Förlossningsberättelsen var långt över världsklass må jag säga! Är uppe hos min mommo nu, hoppas du har fått smset! Förövrigt håller jag på med tenta å det är sååå kul ^^ Hoppas du har det bra! Puss hej!

2008-05-30 @ 18:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0