Så bra gick det..

Försökte mig på att göra om designen på min blogg, men det slutade med att jag valde denna stilmallen istället

Nu har jag inte skrivit på ett bra tag så jag tänkte att det var dags igen. Nu har alltså lilla Lucas kommit, tre dagar senare än beräknat. Han blev 2 månader igår, o är hur pigg o glad som helst. Ni som läser denna bloggen har säkert redan läst på Lunarstorm också så ni vet ju vad vi varit med om.
Ska ge mig på att skriva en förlossningsberättelse nån gång nu i dagarna hade jag tänkt.

Idag sitter jag inne som vanligt, skyller på att det är för varmt att vara ute. Skulle egentligen gått en runda till Babyproffsen, men vet inte om jag orkar ;/ Så gick det med mina promander o magövningar, ångest!
Lucas ligger o sover bredvid mig nu, äntligen lite lugn o ro. Han har varit ganska gnällig sista timmen så det var skönt att han somnade. Annars är han hur go som helst hela dagarna.
Börjat planera inför dopet lite nu, skulle kollat om tiden idag men det var ingen som svarade så jag försöker imorrn igen. Hade tänkt mig 26 eller 27 Juli, för då har jag jobbat mina 4 veckor o kan ägna lite mer tid till allt som ska göras.

Ska gå o göra lite nytta nu tror jag. Förhoppningsvis skriver jag ett nytt inlägg snart :)

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0