Dan före fredag

Alltså torsdag.
Idag är jag lika lat som vanligt, sitter här o tittar runt o gosar med snuttungen. Idag är han riktigt kelen, vill inte sitta i babysittern mer än 2 minuter innan han ska upp i famnen igen. Nu sitter han i mitt knä, suttar på fingrarna o tittar på vad jag skriver ^^
Bokade dopet idag, till den 2 Augusti fick det bli för det var inte ledigt den helgen vi egentligen ville ha, men de får väl gå. Hoppas bara att Elin kan byta tid med någon då, självaste gudmor måste ju vara med :)
Nej, seriöst, jag måste ut o röra på mig idag. Man blir ju ganska seg av att sitta inne faktiskt, blir inte ens av att man går ut o sätter sig på balkongen.
Har fått koka några grytor vatten idag också, fick reda på igår att vattnet var förorenat, tack o lov hade jag inte hunnit dricka av det då. Orkar verkligen inte ligga magsjuk.

Nehe, nu är de tydligen dags att plocka fram tutten igen ;P
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0