Måndag igen

Nu har ännu en helg gått. Var i Nybro i lördags o firade Emanuels syster o träffade Lucas kusin, lilla Wilma. Hon blir 5 månader imorrn :) Växer så de knakar, så himla söt är hon. Nästan lika söt som min lilla snuttunge <3 Han växer också väldigt snabbt nu tycker jag, känns som han är lite större varje morgon :P
Imorrn är det dags för BVC-besök igen, spännande att se hur mycket som hänt på 2 veckor.

Åter till helgen, på kvällen va jag inne o hämtade mamma o pappa vid Polenfärjan. Tog såklart Lucas med mig ifall han skulle bli hungrig, o för att jag skulle visa honom för några släktingar som inte sett honom än. Dom var inte särskilt nyktra någon av dom kan jag ju säga ;P Dom hade iallafall haft kul, nästa gång hänger jag på!
Sen körde jag o hämtade Emanuel o åkte hem till mamma o pappa. Blev att vi stannade där över natten för både Emanuel o jag hade druckit. Min första drink på 11 månader :D Det är ju bevisat att alkoholen inte går över i bröstmjölken så då tyckte jag att jag kunde unna mig det, t.o.m BVC har sagt det. Blev bara en däremot, det räckte gott o väl när man inte druckit på så länge.

Var kvar i Jämjö hela söndagen, sovmorgon till 9, sen blev det lite solande under dagen. Grillade på kvällen, men jag fick inte äta förrän alla andra redan va klara för Lucas skulle ju självklart också äta då. Alltid likadant, nästan alltid iallafall.

Idag har jag hunnit med att städa badrummet, sola lite o sitta här. Lucas ligger o sussar i vaggan nu, han vaknar väl lagom till Emanuel kommer hem. Dags att börja med maten snart, ska iväg med mamma senare. Gratta kusinen som fyller 10, som ska sjunga på dopet sen i Augusti dessutom :)

Nej, nu har jag nog inte mer att berätta för idag faktiskt. Annars får jag väl uppdatera senare :)
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0