Sängen har kommit :D

Hallå hallå
Hann aldrig skriva något igår, va i stan med kusinen o Lucas hela dan typ. Kollade rean lite, köpte en tunika o en skjorta o shorts till Lucas som jag tänkte han skulle ha efter själva dopet sen. Där gick vi några timmar, Lucas sov hela tiden, så snäll är han :) När han började vakna till gick vi till 3G o fikade, en stor hallonmilkshake för min del.
Verkligen skönt att komma iväg o göra något, sitter ju bara hemma o glor annars.

Idag gick Lucas o jag upp ganska tidigt, tre dagar sen jag använde tarmsonden på honom så det var dags för den idag igen. Hoppas verkligen inte han kommer bli förstoppad igen, tycker iallafall det funkar bra nu. Sen fick han ta sig ett bad, det värsta han vet. Inte så kul att bada honom när han gallskriker, men det måste ju göras ibland.
Nu sover han igen, så jag passar på att skriva lite här. När han vaknat tänkte jag börja flytta ut sängen o göra plats för den nya. Pappa o Emanuel ska hämta den efter fyra idag, så inatt kan man bre ut sig ordentligt o ha lillen bredvid sig också :)

Var förresten o hämtade mitt schema på jobbet igår, de första två veckorna är hemska. Jobbar sex dagar nästa vecka, endast ledig torsdag. Sen jobbar jag mån-tors veckan efter. Blir alltså inte ledig efter helgen! Usch, kommer va helt slut, o längta något enormt efter Lucas. Menmen, det blir ju pengar av det hela, o förhoppningsvis åker vi till Ikea någon gång i höst så jag kan handla lite nyttogrejer.

Nu får det räcka för idag.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Melinda

Vart har ni beställt / köpt sängen ? :)

2008-06-18 @ 15:15:38
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Melinda

Ja, jag vill också göra något under midsommar :( det ska ju kännas att det är midsommar liksom..

2008-06-18 @ 15:23:03
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0