Pinsamt

Sitter o läser gamla blogginlägg på Lunarstorm nu, o vilken fjortis man var egentligen ;/
Skäms ju över mig själv, riktigt pinsamt.
Lite har man nog mognat iallafall, men jag behöver fortfarande lära mig att stå på mig.

Torsdag idag, gör typ ingenting. Lucas sover just nu, men vaknar väl om en stund så vi kan gosa lite.
Har tvättstugan mellan 15-19 så de blir inget med stan när Emanuel kommer hem som jag ville.
Har liksom knappt några sommarkläder alls, som jag vill använda :P Dags att förnya garderoben lite, köper ju bara kläder till Lucas hela tiden, även om han har tillräckligt.

Imorrn är det Sveriges Nationaldag, inget särskilt alls tycker jag, men Emanuel är ledig :D
Vet inte om vi skulle grilla med hans släkt imorrn, annars vet jag inte vad vi hittar på för något.
Kanske beställa dubbelsängen, men kan inte bestämma om vi ska ha 160 eller 180-säng.
Det lutar väl ändå åt en 180 även om det blir lite dyrare.
Någon som vill köpa vår 120-säng? ;P Köpte den i September så den är ju inte särsklit gammal.
Vi ställer väl in den i Lucas blivande rum så länge, o datorn ska flyttas ut till vardagsrummet istället.

Jag vill åka till IKEA o göra av med pengar! ;)
Mamma kanske har lust att följa med någon dag.
Dags att städa lite.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0